În câteva ţări europene marii retailerii s-au lansat într-un război al reducerii preţurilor. Chiar când inflaţia dă semne că începe să se retragă

La începutul lunii martie, ministrul francez al economiei Bruno Le Maire a anunţat o înţelegere cu principalii retaileri din ţară pen­tru frânarea scumpirilor. Aceştia s-au angajat să ofere cele mai mici preţuri posibile la anumite produse timp de trei luni în ceea ce a devenit cunoscut ca „trimestrul anti-inflaţie“. S-a vorbit atunci mai ales de plafo­nări de preţuri, iar unele companii au efectuat chiar şi reduceri, iar soluţia antiinflaţie france­ză, o înţelegere între stat şi retaileri privaţi, a fost pusă în opoziţie cu cea din Ungaria, unde guvernul a forţat retailerii să plafoneze preţu­rile cu riscul apariţiei unor penurii.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro