În Ungaria, rata de creştere a preţurilor de consum a scăzut la un minim pe aproape trei ani de 3,8% în ianuarie, scrie Portfolio. Datele au provocat din nou o surpriză plăcută, întrucât analiştii se aşteptau la o valoare de peste 4%. Este pentru prima dată din februarie 2021 când inflaţia a scăzut în intervalul […]
Discuţia despre „comasarea alegerilor” devine plictisitoare şi obositoare. Că e bine, că e rău, că dacă le „comasăm” distrugem democraţia, că dacă nu le comasăm cheltuim prea mulţi bani iar omul e căhuit de cap că trebuie să voteze de patru ori într-un an. Săracul om! Îşi zice zicerile lui şi primarul de la Cluj: […]
♦ Ce rol joacă băncile în creditarea afacerilor finanţate prin fonduri UE? Care sunt cele mai „bancabile“ businessuri? Care sunt contribuţiile proprii pentru businessurile finanţate cu bani europeni? Ce rol joacă băncile în creditarea afacerilor finanţate prin fonduri UE? Sunt câteva dintre întrebările la care vor răspunde speakerii conferinţei „De la idee la business inteligent, […]
Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici
Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici
Secom Healthcare, companie din industria de suplimente alimentare, a a ajuns la afaceri de 35 mil. euro cu 209 salariaţi în 2022, cele mai recente date disponibile. Compania a fost una dintre cele 21 de firme antreprenoriale româneşti care au primit certificarea Best Managed Companies, după ce a parcurs programul cu acelaşi nume derulat de […]
Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici
Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici
Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici
În oraşele în care celebra cântăreaţă Taylor Swift urmează să concerteze, oamenii sunt mult mai dispuşi să cheltuie mai mulţi bani decât deobicei. Apetitul crescut pentru consum corelat cu apariţia starului în diferite oraşe a fost denumit „the Taylor Swift effect”, iar printre principalii câştigători ai acestui fenomen se numără gigantul Uber, care se pregăteşte […]
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro