♦ „Angajatorii trebuie să înţeleagă că sunt pe raft şi să personalizeze ofertele, să fie deschişi să personalizeze atragerea de talente“ ♦ „Avem nevoie de o politică de retenţie personalizată. Nu prea mai este timpul pentru politici generale“ ♦ „Cred că avem suficientă forţă de muncă încă în România. Avem oameni tineri care nu sunt în instituţii de învăţământ şi nici nu lucrează şi pentru care există posibilitatea de upskilling“. România intră în 2025 cu o piaţă a muncii care continuă să evolueze într-un ritm accelerat, dar şi cu provocări ce impun strategii noi de retenţie şi recrutare. Într-o eră a „consumerismului“ joburilor, în care angajaţii îşi aleg locul de muncă aşa cum ar alege un produs de pe raft, companiile trebuie să se adapteze şi să vină cu oferte personalizate, să investească în sănătatea şi dezvoltarea angajaţilor şi să adapteze politicile de retenţie la o realitate tot mai diversă.
Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro