♦ Tudor Manea, CEO al eMAG Grup: Piaţa de e-commerce va creşte cu 10%-11% în următorii şapte ani ♦ Ovidiu Tişler, associate partner, McKinsey România: Ne aşteptăm o la o dublare a ecommerce-ului în următorii cinci – şase ani ♦ Kostas Tovil, market leader, tbi bank Greece: Companiile au învăţat multe lucruri noi în ceea ce priveşte comerţul online, precum: investiţiile în marketing, în serviciile cu clienţii, care sunt foarte importante ♦ Irina Pencea, general manager, eMAG: Noi ne uităm la clienţi şi îi împărţim în două grupuri – clienţi noi şi recurenţi. Pe ambele paliere vedem creşteri semnificative ♦ Elena Ungureanu, country manager, Visa România: Pe cardurile care sunt emise în România şi utilizate în e-commerce vedem o creştere atât din punctul de vedere al numărului de tranzacţii, cât şi din punctul de vedere al valorii, cam cu 40% ♦ Elena Gheorghe, country manager, PayU România: E-commerce este un sector care vine cu foarte multe beneficii în societate, în PIB.
Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro