ZF Branduri româneşti 2023: mărcile autohtone, refugiu pentru consumatori în vremuri de criză. Loializarea consumatorilor şi adaptarea continuă la noile tendinţe sunt esenţiale pentru dezvoltarea brandurilor româneşti

♦ „Creşterea loialităţii clienţilor reprezintă prioritatea numărul unu pentru aceste companii. 61% dintre companii au creşterea loialităţii clienţilor ca obiectiv“ ♦ „Cred că cel mai important este să creăm comunităţi în jurul brandurilor, să comunicăm cu clienţii“ ♦ „Preocuparea de employer branding, partea de loializare a brandului, este o preocupare internaţională, nu doar europeană sau locală“ ♦ „Ca să putem preda ştafeta generaţiilor următoare, trebuie să ne reinventăm“.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro