Valea Oltului şi podul Giurgiu–Ruse, două dintre cele mai tranzitate drumuri din România, se închid în plin sezon de concedii şi întârzie exporturi de miliarde de euro. „Vor fi costuri logistice suplimentare, întârzieri în livrarea mărfurilor. Va fi grav“

♦ Dacia are 2.200 de transporturi de camioane pe săptămână pe Valea Oltului ♦ Şi Ford este afectat, pentru că primeşte componente din centrul ţării ♦ FAN Courier are zilnic în jur de 150-200 de curse pe Valea Oltului: Dacă eu întârzii o oră în Timişoara, am 100 de curieri care stau degeaba şi deci am 100 de ore pierdute” ♦ Companiile spun că înţeleg necesitatea de a închide Valea Oltului, dar acest lucru ar fi trebuit făcut într-o altă perioadă, pentru ca efectele să fie mai reduse.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
cel.ro
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro