Turismul românesc a început să se adapteze noilor generaţii: Dacă înainte turismul vindea doar pachete de vacanţă, cu masă, cazare şi transport incluse, acum, multe agenţii mizează pe experienţe, adică să le ofere oamenilor diferite activităţi

♦ Circa 24% dintre tinerii Gen Z din România deja au renunţat la călătoriile cu avionul din motive care ţin de sustenabilitate, iar acesta este un prim indiciu legat de preferinţele de travel ale noii generaţii. Curiozitatea de a interacţiona cât mai mult cu specificul local al destinaţiei, preferinţa pentru cazări independente, în locul camerelor standardizate de hotel şi o atenţie sporită către experienţele culinare conturează un model de a călători mult diferit faţă de clasicele masă, cazare şi transport asigurate acum de agenţiile de turism. Şi deja oferta începe să se schimbe.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro