Shein, low-costul hainelor, care se bate cu Zara şi H&M şi a captivat tânăra generaţie din întreaga lume, vrea să iasă pe bursa din SUA la o evaluare de 90 mld. dolari

Shein, platforma de fast fashion cu sediul în Singapore, vizează o evaluare de până la 90 de miliarde de dolari în cadrul unei potenţiale oferte publice iniţiale în Statele Unite, a relatat marţi Bloomberg. Estimarea este în creştere faţă de evaluarea de 64 de miliarde de dolari acordată într-o rundă de finanţare la începutul acestui an. Totuşi, retailerul chinez, care a perturbat o industrie care fusese dominată de companii precum Zara şi H&M, a atins o evaluare şi mai mare, de 100 de miliarde de dolari, în aprilie 2022. Fondată în China în urmă cu peste un deceniu, Shein a fost pionier în utilizarea analizei datelor pentru a prezice cererea clienţilor şi a produce loturi mici de haine pentru a menţine costurile de inventariere scăzute. Deşi a primit recunoaştere pentru inovaţia modelului său de comerţ electronic, se confruntă cu provocări tot mai mari în jurul proceselor de încălcare a drepturilor de autor, cu criticile ecologiştilor şi cu concurenţa din partea Temu, un marketplace online în plină ascensiune condus de PDD din China.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro