Sezamo România: Au crescut vânzările cu 50% pentru produsele dedicate dietelor speciale, după ce am redus preţurile la această categorie

Supermarketul online Sezamo, parte din grupul ceh Rohlik, a înregistrat o creştere de 50% a vânzărilor din categoria „nutriţie specială” în decurs de o săptămână de la reducerea preţurilor pentru o serie de produse din această categorie. Supermarketul online a introdus categoria „Nutriţie Specială” săptămâna trecută, în care a reunit toate produsele pentru diete speciale - peste 1.000 de produse fără lactoză, fără gluten sau fără zahăr. Odată cu lansarea acestei categorii, Sezamo a anunţat şi reducerea preţurilor pentru 30 de produse alimentare de bază dedicate dietelor fără gluten, lactoză şi zahăr la nivelul preţurilor produselor alimentare de marcă obişnuite. Reducerile au fost făcute cu ocazia lansării categoriei, sunt susţinute de către Sezamo, fără a afecta furnizorii, şi vor fi valabile până la finalul verii.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro