Selly a fost desemnat cel mai influent influencer din România. Vedeţi ce a spus la ZF Live şi vedeţi de cine are cel mai mult nevoie în companie, pentru care oferă 2.000-3.000 de euro net pe lună

♦ „Campaniile de imagine sunt doar o parte din businessul meu, dar în paralel mă ocup şi cu producţia de filme şi festivaluri. Nu mă bazez doar pe imaginea mea“ ♦ În spatele imaginii pe care Selly a creat-o se află o întreagă echipă de producţie ♦ Selly Media Network, firma pe care el a înfiinţat-o, are o echipă permanentă de circa 7-8 persoane, însă funcţionează şi cu un număr mare de colaboratori ♦ Creatorul de conţinut are atât campanii de awareness, cât şi campanii targetate pe conversie directă.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro