România se conturează ca o piaţă emergentă în retailul de lux, însă dezvoltarea segmentului este încetinită de lipsa spaţiilor comerciale stradale adecvate. Cushman & Wakefield Echinox: Piaţa este departe de a-şi fi atins potenţialul, iar crearea unui mediu propice pentru dezvoltarea acestor branduri este esenţială pentru a atrage nume noi în piaţă

România începe să îşi facă loc pe harta retailului de lux, însă dezvoltarea acestui segment întâmpină provocări din cauza deficitului de spaţii comerciale adecvate. Cu toate acestea, investiţiile recente în renovarea unor clădiri istorice de pe Calea Victoriei ar putea redefini această arteră emblematică drept o destinaţie de referinţă pentru retailul de lux, consolidând astfel poziţia Bucureştiului pe acest segment exclusivist, notează o analiză realizată de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro