România poate deveni un exportator de afaceri de succes. Antreprenorii trebuie să creadă în businessurile lor şi să fie pregătiţi pentru orice scenariu înainte de a ieşi pe o piaţă externă

♦ Iulian Trandafir, Alliance Healthcare: „Degeaba aveţi cifre bune dacă trimiteţi la negocieri un om care nu crede în business“ ♦ Tudor Postolache, Amber Studio: „Recomand tuturor să-şi facă temele şi despre cum să intre pe o piaţă, dar şi cum să iasă“ ♦ Sorin Suciu, Raiffeisen: „Noi ne propunem să căutăm companiile care au ajuns la un nivel de dezvoltare suficient cât să caute oportunităţile de dezvoltare din exterior“. România are potenţialul de a deveni un exportator de afaceri de succes, dar acest pas necesită mai mult decât cifre solide. Antreprenorii trebuie să-şi construiască încrederea în propriile businessuri, să fie flexibili în planuri şi pregătiţi pentru provocările pe care le aduce extinderea internaţională. De la inovare la adaptare culturală, fiecare detaliu contează pentru a transforma oportunităţile din pieţele externe în poveşti de succes, au fost câteva dintre concluziile evenimentului Next level growth: strategies to scale, lead and succeed, din cadrul programului MoonShotX, organizat de Raiffeisen Bank România şi InnovX.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro