Retailerul online evoMAG a vândut în afara ţării 10% din total, în 2023, dublu faţă de anul anterior. „Obiectivul de anul acesta vizează o creştere de peste 50%, la circa 30.000 de produse comercializate la nivel internaţional”

Retailerul online evoMAG a înregistrat în 2023 o dublare a vânzărilor în afara ţării, ponderea acestui segment urcând la aproximativ 10% din vânzările totale aferente anului trecut, au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat. Pentru anul în curs, evoMAG estimează că ritmul de creştere se va menţine, compania menţionând că va direcţiona o parte importantă din investiţii către creşterea segmentului internaţional, ca parte a strategiei de dezvoltare în afara ţării.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro