P&G transformă o nouă sală de clasă pentru elevii clasei pregătitoare

Bucureşti, 12 septembrie 2024 - P&G, compania care are în portofoliu mărci precum Ariel, Pampers, Gillette, Head & Shoulders sau Fairy, a transformat o nouă sală de clasă într-un spaţiu dedicat elevilor clasei pregătitoare. Cu ajutorul unui arhitect cu o vastă experienţă în crearea şi amenajarea spaţiilor educaţionale pentru copii, sala de clasă a fost reamenajată pentru a găzdui elevii într-un mediu primitor, care să-i ajute în procesul de învăţare.Elevii clasei pregătitoare din cadrul Şcolii „Cănuţă Ionescu” din Urlaţi, judeţul Prahova, au avut parte de o surpriză la începerea primului lor an de şcoală. O sală de clasă în care aceştia vor învăţa este complet renovată – de la pardoseală şi pereţi, până la mobilier şi elemente decorative. La baza proiectului stă un concept prin intermediul căruia sala de clasă a fost transformată într-un spaţiu în care elementele prietenoase se împletesc cu condiţiile moderne de studiu, care le vor facilita drumul către cele mai bune rezultate.
Fie că sprijinim educaţia în materie de igienă, sau asigurăm o necesitate simplă, cum ar fi apa sau produse de strictă necesitate pentru familiile aflate în nevoie, scopul nostru este să îmbunătăţim sănătatea şi bunăstarea fiecărei comunităţi la care ajungem cu programele noastre. Programul „O Sală de Clasă ca Acasă” a fost lansat de P&G în 2018. De atunci, cu fiecare sală de clasă renovată, P&G a reuşit cu succes să transforme fiecare spaţiu într-o lume dedicată copiilor, care să îi ajute să se dezvolte şi să îşi atingă potenţialul maxim. Selectarea şcolilor beneficiare este realizată cu ajutorul ONG-urilor partenere din zonele respective.Despre Procter & GambleP&G deserveşte consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate şi superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® şi Tide®. Comunitatea P&G desfăşoară operaţiuni în aproximativ 70 de ţări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitaţi http://www.pg.com pentru noutăţi şi informaţii suplimentare despre P&G şi brandurile sale.   

.hide {
display: none!important;
}
#playerContainer {
display: inline-block;
margin: 20px auto!important;
background: #eee;
display: inline-block;
padding: 20px;
border-radius: 15px;
}
.logoContainer {
margin-bottom: 10px!important;
width: 200px;
}
.logoContainer img {
width: 100%;
}

(function() {

var answerContainer;
var playerContainer;
var logoContainer;
var panel;
var audioTag;
var audioSource;
var logo;
var stage;
var songIndex = 0;
var previewState = "";
var nextBtn;
var radio_playlist = [
'/playlist/track1.mp3',
'/playlist/track2.mp3',
'/playlist/track3.mp3',
'/playlist/track4.mp3',
'/playlist/track5.mp3'
];

//creez sursa playerului
audioSource = document.createElement("source");
audioSource.setAttribute("src", radio_playlist[songIndex]);
audioSource.setAttribute("type", "audio/mpeg");

//creez playerul si adaug sursa
audioTag = document.createElement("audio");
audioTag.controls = true;
// audioTag.autoplay = true;
audioTag.appendChild(audioSource);

//creez img cu logo
logo = document.createElement("img");
logo.setAttribute("src", "/images/logo_smart.png");

//creez un div in care pun img-ul cu logo
logoContainer = document.createElement("div");
logoContainer.setAttribute("class", "logoContainer");
logoContainer.appendChild(logo);

//creez containerul playerului si adaug logoul si playerul
playerContainer = document.createElement("div");
playerContainer.setAttribute("id", "playerContainer");
playerContainer.appendChild(logoContainer);
playerContainer.appendChild(audioTag);

var interv = setInterval(function () {

panel = document.getElementById("nvl-widget-container").querySelector('.nvl-panel');

if (panel) {

panel.insertBefore(playerContainer, panel.childNodes[2]);

stage = 1;
previewState = "quiz";
addEventButton();
clearInterval(interv);
}
}, 1000);

function addEventButton() {
var interv = setInterval(function () {
nextBtn = document.getElementById("nvl-next-button");
if (typeof(nextBtn) != 'undefined' && nextBtn != null) {
if (stage > 1) {
nextBtn.removeEventListener("click", handleClickNextButton);
}
nextBtn.addEventListener("click", handleClickNextButton);
clearInterval(interv);
}
}, 100);
}

function handleClickNextButton() {

var interv = setInterval(function () {

answerContainer = document.getElementById("nvl-widget-container").getElementsByClassName("nvl-answers-container")[0];

if (typeof(answerContainer) != 'undefined' && answerContainer != null && answerContainer.hasAttribute("type")) {

if ( answerContainer.getAttribute("type") === "results" && previewState === "quiz" ) {

stage++;
previewState = "results";
playerContainer.classList.add("hide");
audioTag.pause();
addEventButton();
clearInterval(interv);

} else if ( answerContainer.getAttribute("type") === "quiz" && previewState === "results" ) {

stage++;
previewState = "quiz";
playerContainer.classList.remove("hide");
nextSong();
addEventButton();
clearInterval(interv);

}
}
}, 100);
}

function nextSong() {
songIndex += 1;
audioSource.setAttribute("src", radio_playlist[songIndex]);
audioSource.setAttribute("type", "audio/mpeg");
audioTag.load();
}

function getCookie(name) {
var value = "; " + document.cookie;
var parts = value.split("; " + name + "=");
if (parts.length == 2) return parts.pop().split(";").shift();
}

function nextDay(x){
var now = new Date();
var daysLeft = (x+(7-now.getDay())) % 7;
if(daysLeft == 0) {
daysLeft = 7;
}
now.setDate(now.getDate() + daysLeft);
return now;
}

function cookieStatus() {
var quizCookie = "nvl_quiz_cookie";
var testCookie = "verify_quiz";
var dayLimit = 1; // ziua de luni - ziua in care trebuie sterse cookieurile quizului sa se poata afisa din nou
var oraStergere = 14; // ora la care se vor sterge cookieurile

var value = getCookie(testCookie);

if (!value) {
// console.log("Nu exista cookiul meu, deci stergem cookie-ul sondajului si scriu cookie-ul meu");
var date = nextDay(dayLimit);
date.setHours(oraStergere);
date.setMinutes(0);
date.setSeconds(0);

document.cookie = quizCookie + "=; expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:01 GMT; path=/";
document.cookie = testCookie + "=1; expires=" + date + "; path=/";
}
else {
// console.log("Exista cookiul meu, deci nu fac nimic");
}
}

// cookieStatus();

})();

Tweet

Print
Mail

Articole recomandate

...

Costul nevăzut al vieţii la oraş: ambrozia şi alergiile ne costă aproape 20 mil. euro, dublu într-un deceniu. Medic: Unu din patru români este alergic, viaţa în oraş înseamnă foarte multă poluare. Cifrele se văd şi în practică: în cabinetele medicilor alergologi şi în farmacii ajung mai mulţi pacienţi de la un an la altul

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro