(P) Accesul rapid la medic şi ghidarea în sistemul medical sunt premisele unei creşteri susţinute ale abonamentelor medicale Enayati Medical City

Piaţa abonamentelor medicale în România reprezenta 4,5% din piaţa serviciilor private de sănătate în 2021, fiind în creştere cu 13% faţă de 2020, potrivit unui studiu realizat de  ERNST & YOUNG România (EY). Peste 1,8 milioane de români sunt beneficiari ai sistemului de abonamente medicale private, care le pot acoperi o gamă variată de servicii medicale, de la consultaţii la diverse investigaţii şi tratamente.  Un român care deţine un abonament medical merge de două ori mai des la medic, comparativ cu unul neabonat, arată studiul EY. De exemplu, în 2021, un abonat a efectuat, în medie, 1,5 consultaţii şi 5 analize de laborator.       În contextul în care în perioada 2016-2021 piaţa abonamentelor medicale a crescut în Români în medie cu 15% pe an, precum şi  al unei nevoi în creştere pentru acces la abonamente medicale personalizate şi adaptate aşteptărilor pacienţilor, portofoliul de clienţi al abonamentelor Enayati Medical City a înregistrat în 2023 o creştere cu 35% faţă de anul anterior. Clienţii care aleg abonamentele Enayati Medical City sunt în principal companii multinaţionale, din diverse domenii de activitate cum ar fi: IT, consultanţă financiară sau FMCG, dar şi persoane fizice care caută ghidaj şi asistenţă în tot labirintul medical privat şi de stat. 

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro