Opinie Ray F. Iunius, Winsedswiss Education Group (WEG). Care sunt cele trei mari etape din investiţiile hoteliere din România. Problema actuală nu o mai reprezintă lipsa de interes a grupurilor imobiliare de a investi în piaţa hotelieră, ci lipsa unei forţe de muncă bine formată

Industria Hotelieră post pandemie cunoaşte un reviriment important în toată lumea. În centrul şi estul Europei, şi în special în România, se constată o dezvoltare fără precedent a investiţilor în piaţa imobiliară hotelieră. Această piaţă are un specific aparte, deoarece o proprietate hotelieră este simultan un obiect imobiliar şi o întreprindere de servicii. Dacă proprietatea îşi desfăşoară activitatea sub forma unui hotel de clasă economică, investiţia în imobiliar se amortizează într-un termen mai scurt decât orice proprietate imobiliară prin randamentul ridicat obţinut (dacă, evident, vorbim de un proiect bine gândit). În cazul în care se investeşte într-o proprietate care va găzdui un hotel de lux, atunci suplimentar randamentului obţinut din exploatare (poate chiar mai mic procentual decât în cazul unui hotel din gama economică) se adaugă o multiplicare importantă în timp a investiţiei iniţiale şi o concretizare a acestei plusvalori în momentul vânzării (brandul sub care funcţionează proprietatea având o importanţă majoră).

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro