Industria Hotelieră post pandemie cunoaşte un reviriment important în toată lumea. În centrul şi estul Europei, şi în special în România, se constată o dezvoltare fără precedent a investiţilor în piaţa imobiliară hotelieră. Această piaţă are un specific aparte, deoarece o proprietate hotelieră este simultan un obiect imobiliar şi o întreprindere de servicii. Dacă proprietatea îşi desfăşoară activitatea sub forma unui hotel de clasă economică, investiţia în imobiliar se amortizează într-un termen mai scurt decât orice proprietate imobiliară prin randamentul ridicat obţinut (dacă, evident, vorbim de un proiect bine gândit). În cazul în care se investeşte într-o proprietate care va găzdui un hotel de lux, atunci suplimentar randamentului obţinut din exploatare (poate chiar mai mic procentual decât în cazul unui hotel din gama economică) se adaugă o multiplicare importantă în timp a investiţiei iniţiale şi o concretizare a acestei plusvalori în momentul vânzării (brandul sub care funcţionează proprietatea având o importanţă majoră).
Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro