
După ce ani la rând România a fost considerată ”Tigrul” Europei cu un ritm de creştere al consumului privat de 5,5%, prilej de împăunare statistică pentru guvernanţi, iată că a sosit momentul în care consumatorul a inversat polaritatea, prăbuşind consumul, şi a aplicat un uppercut devastator întregii economii. Este funevident faptul că doar consumul şi numai consumul este Sfântul Graal al tuturor afacerilor, iar piaţa este habitatul lor. Ani la rând consumul a fost rege la formarea PIB-ului. Economia de piaţă este eficientă, spun economiştii, deoarece pune pe pedestal suveranitatea consumatorului, iar ”Capitalismul este un sistem aflat la mila consumatorului” afirma economistul Ludwig von Mises în lucrarea ”Acţiunea umană”. Dar ce-i de făcut dacă consumatorul coboară singur de pe pedestal. Ce punem în locul consumatorului? Ceva care să aibă forţa de tracţiune a acestuia?
Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro