”Dragi colegi, mulţi dintre voi aţi citit ştirile şi v-aţi îngrijorat de prăbuşirea Silicon Valley Bank, dar vă asigurăm că finanţele companiei noastre nu sunt afectate de acest eveniment. Strategia noastră financiară este orientată spre diversificarea riscului, iar serviciile furnizate pentru noi de această bancă sunt nesemnificative”. Aşa sună, în mare, un mesaj trimis către angajaţi weekendul trecut de către directorul financiar al unei companii americane prezente şi în România. În vremuri economice incerte, comunicarea este mai importantă ca niciodată. Iar liderii care nu au învăţat să gestioneze modul în care transmit informaţiile angajaţilor sau care nu ştiu cum să-şi regleze aşteptările vor fi cei care vor avea cel mai mult de pierdut. În primele luni din 2023, din discuţiile cu managerii din companiile în care avem proiecte, am observat o serie de tendinţe pe piaţa muncii în care comunicarea liderilor a ocupat un rol central:Cei mai buni angajaţi sunt primii care pleacă când văd incertitudine
Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro