Opinie EY România: Ce sponsorizări pot fi oferite pe final de an de către companii.În ce conditii cheltuiala cu sponsorizarea poate reprezenta un credit fiscal

Legea sponsorizării şi Codul fiscal permit sponsorizări şi prevăd facilităţi fiscale, în anumite condiţii Cheltuiala cu sponsorizarea oferită nu este deductibilă fiscal, dar poate reprezenta un credit fiscal, prin care se poate reduce impozitul pe profit / impozitul minim pe cifra de afaceri de plată Trebuie îndeplinite anumite condiţii pentru a beneficia de această facilitate Sponsorizarea cauzelor nobile, pe care le susţin asociaţiile şi fundaţiile (organizaţii non-profit), reprezintă o bună oportunitate pentru contribuabilii români plătitori de impozit pe profit şi impozit minim pe cifra de afaceri, atât din perspectiva responsabilităţii sociale corporative, cât şi din punct de vedere fiscal. În loc să vireze întreaga sumă a impozitului pe profit către stat, companiile pot alege să devină parteneri activi ai comunităţii, finanţând direct iniţiative în domeniul culturii, artelor, medicinei, ştiinţei etc.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro