Legumele, fructele, carnea de pui şi berea conduc vânzările din retail. Odată cu venirea primăverii, îngheţata, produsele de grădinărit şi cele de protecţie solară urcă puternic în topul categoriilor cu cele mai mari creşteri

În martie şi aprilie, cele mai bune vânzări la raft le-au avut produsele din categoria „de bază”, adică legumele, fructele şi carne de pui, dar au fost urmate imediat de produsele „de plăcere”, precum berea şi snack-urile sărate. De altfel, odată cu venirea primăverii, românii au început să cumpere mai mult şi sezonier: consumul de îngheţată şi deserturi a crescut cu 103%, iar florile şi articolele de grădinărit au avut un plus de 82%, potrivit unui studiu realizat de Footprints AI, companie de tehnologie ce produce şi comercializează o platformă de retail media şi retail data insights şi operează cea mai extinsă reţea de retail media din România şi din Europa Centrală şi de Est.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro