Irina Scorţea – Tache, HCM Strategic Lead for Eastern Europe & Ukraine, SAP Romania, spune că inteligenţa artificială devine nouă interfaţă cu utilizatorul a businessurilor. Totuşi, AI-ul poate fi folosit în multe zone ale companiilor, de la recrutare şi până la zona operaţională. „Un AI este la fel de bun precum sunt datele pe care el este antrenat şi asta ţine de furnizor. Din punct de vedere business, trebuie să aveţi un business AI, nu un AI hrănit din tot internatul. Aici mă opresc la SAP, noi avem un obiectiv foarte interesant, anume acela de a fi lider de piaţă pe zona de enterprise application şi de business AI. Un business AI trebuie să fie realible, de încredere, responsabil din punct de vedere etic şi să hrănească motorul cu date care să fie accurate. La nivel de HR şi de sistem de human capital management, când vine vorba de succes factors avem zona de SAP business AI integrată în toate procesele, fie că vorbim de recrutare, on boarding, learning, performance and goals. Ideea ar fi să putem ajuta angajaţii şi angajatorii să opereze mai eficient şi să ajungă la o productivitate şi eficienţă crescută”, spune Irina Scorţea – Tache, HCM Strategic Lead for Eastern Europe & Ukraine, SAP Romania.
Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro