Giganţii din publicitate încep să simtă ameninţarea inteligenţei artificiale, care îi ajută pe clienţi să deruleze singuri activităţi de marketing. Publicis anunţă o investiţie de 300 mil. euro pentru a pune AI în centrul strategiei de creştere. În 2022, Publicis a anunţat şi achiziţia companiei de IT din România Tremend

Grupul francez Publicis, unul dintre marii jucători globali din industria de publicitate şi comunicare, va investi 300 de milioane de euro pentru a plasa inteligenţa artificială în centrul strategiei sale de creştere - decizie văzută drept obligatorie pentru a asigura viitorul pe termen lung al grupului într-o industrie care începe să realizeze că AI-ul reprezintă o ameninţare existenţoală pentru existenţa sa, scrie Financial Times.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro