GEN Z Lifestyle. Fuga din mall şi revenirea la comunitate. Cum îşi propun antreprenorii din noua generaţie să readucă la viaţă vechiul Bucureşti?

„Trebuie să lucrăm împreună - antreprenori, autorităţi, artişti „ pentru a reda viaţă clădirilor din Bucureşti”, spune Amalia Săftoiu, cea care s-a încăpăţânat să pună „made in Romania” pe etichetele produselor tricotate ale brandului creat de ea, Ami Amalia. Din toamnă, produsele cu eticheta Ami Amalia vor fi găzduite de un magazin situat într-o clădire†interbelică, o veche prăvălie pe colţ de stradă, din zona Icoanei. Interiorul, care are 130 mp, va fi renovat, faţada va fi păstrată şi restaurată, iar astfel, o altă clădire interbelică va recăpăta viaţă. Investiţia în achiziţia clădirii, în recondiţionarea ei şi în amenajare se ridică la 600.000 de euro. „Avem Calea Victoriei, care este o poveste frumoasă şi care a revenit la viaţă. Însă, sunt mult prea puţine astfel de zone în Bucureşti. Orice capitală europeană trebuie să aibă străzi pe care te poţi plimba, cu clădiri frumoase, întreţinute, care oferă ceva comunităţilor”.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro