GEN Z Lifestyle. Ce au angajatorii de învăţat de la Taylor Swift şi de ce pentru tineri relaţia cu locul de muncă a trecut din teritoriul neutru la ceva foarte personal?

♦ Taylor Swift este văzută ca un popicon pentru Gen Z, dar ce legătură are strategia ei, care a transformat-o într-un fenomen global, cu cea aplicată de un business care-şi doreşte să fie la fel de popular printre Gen Z? Sunt mai multe elemente comune decât ţi-ai putea imagina, dar unul dintre cele mai importante este că în business totul a devenit foarte personal. La fel ca în viaţă. Dincolo de talent, succesul global al lui Taylor Swift, artista americană în vârstă de 34 de ani, cu o valoare estimată de 1,6 mld. dolari şi cu o bază de fani Gen Z semnificativă, se bazează pe o strategie bine pusă la punct.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro