Footprints AI intră în parteneriat cu Danubius şi lansează reţeaua de Retail Media. „Prin analiza tranzacţiilor colectate de casele de marcat şi profilarea clienţilor, cu ajutorul tehnologiei Footprints AI, vânzările şi veniturile comercianţilor pot fi optimizate”

Footprints AI, care a dezvoltat o platformă de retail media prin care ajută retailerii offline să identifice noi clienţi potenţiali şi să le anticipeze comportamentul de consum prin analiza unitară a datelor din surse online şi offline, intră în parteneriat cu Danubius, principalul furnizor de case de marcat Datecs din România, şi lansează reţeaua de Retail Media cu cea mai mare acoperire geografică din România şi deschide astfel accesul IMM-urilor la tehnologia Footprints AI, au transmis reprezentanţii celor două companii. Astfel, comercianţii offline, indiferent de dimensiune şi industria în care activează, vor putea deveni jucători pe piaţa media şi îşi vor putea diversifica veniturile.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro