evoMAG: Campania noastră de Black Friday de o lună a generat vânzări de 6,5 mil. euro, plus 10% faţă de 2022

evoMAG, unul dintre principalii retaileri online electro-IT de pe plan local, a înregistrat în perioada campaniei de Black Friday, desfăşurată între 27 octombrie – 27 noiembrie, comenzi în valoare totală de 6,5 milioane de euro, în creştere cu 10% faţă de 2022, potrivit informaţiilor oferite de companie. În cadrul ediţiei Black Friday de anul acesta, aproximativ 25% din totalul comenzilor înregistrate de evoMAG au fost generate de segmentul B2B, în condiţiile în care interesul companiilor din România pentru achiziţionarea de produse aflate la reducere a fost mai mare - plus 20% faţă de anul trecut. De altfel, cea mai mare comandă din ultima lună a fost făcută de o companie, în valoare de peste 632.000 de lei, iar produsele achiziţionate au fost laptopuri de gaming. A doua cea mai mare comandă a fost plasată tot de o companie, care a cumpărat laptopuri şi televizoare de peste 350.000 de lei. De cealaltă parte, persoanele fizice şi-au extins anul acesta sfera de achiziţii, cu focus pe diversificare, cele mai vândute produse în Black Friday la evoMAG fiind electrocasnicele mari şi mici. Cea mai mare comandă aici a fost de aproape 26.000 de lei şi a vizat achiziţia unui laptop Apple McBook Air 13, a unei console PS5 şi a mai multor telefoane iPhone 15.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro