Deloitte: Peste jumătate din companiile globale îşi aliniază obiectivele de învăţare cu rezultatele de business. Cum poate fi construită o cultură a toleranţei zero faţă de fraudă şi nereguli cu ajutorul cursurilor virtuale?

Conceptul de e-learning, adică orice formă de transmitere şi asimilare de cunoştinţe care are loc în mediul virtual, este relativ nou, pătrunderea sa pe piaţă şi apoi utilizarea la scară largă în diverse industrii având loc doar în ultimul deceniu. Cu toate acestea, pandemia de COVID-19 a accelerat nevoia organizaţiilor de a utiliza platforme tehnologice pentru a stimula iniţiativele de învăţare, astfel încât echipele să rămână la curent cu transformările profunde şi fără precedent pe care trebuie să le îmbrăţişeze drept „noua normalitate”. Studiile Deloitte arată că peste 95% dintre companiile globale au implementat şi utilizat deja soluţii de învăţare virtuală ca răspuns la efectele pandemiei, în timp ce peste un sfert dintre acestea privesc furnizarea virtuală de traininguri şi servicii ca prioritate de top pentru următorii trei-cinci ani, cu menţiunea că deficitul de competenţe digitale ale angajaţilor este o provocare în acest sens.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro