'Decât în instanţă să ne confruntăm, mai bine la CSALB să ne împăcăm!'

* (Doru Bulată, consilierul Preşedintelui Exim Banca Românească, într-un interviu realizat de Irina Chiţu, analist financiar şi manager Finzoom.ro)

* 'Un client educat este căutat de toate băncile, pentru că ştie şi înţelege produsele şi serviciile bancare, le foloseşte şi, în acelaşi timp, le recomandă şi altora'
* 'Nivelul ratelor lunare să nu depăşească 20-25% din venituri; Primele, bonusurile sau dividendele, care sunt temporare, trebuie excluse din calcul'
* 'Când vedem o restanţă la un client, luăm în calcul amânarea ratelor, refinanţarea sau chiar suspendarea dobânzii'

Informatie preluata din publicatia "Bursa" - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro