Daniel Slăvenie, CEO & partner, Limitless Agency: Cu o concurenţă tot mai strânsă şi consumatori tot mai exigenţi, pe lângă diversificarea gamei de produse şi implementarea unor automatizări, retailerii online investesc tot mai mult în campanii de promovare online

Aproximativ 75% dintre retailerii online din România au ca obiectiv principal de business extinderea gamelor de produse, pentru a răspunde nevoilor consumatorilor, pentru a satisface dorinţa pentru diversitate a clienţilor şi pentru a creşte vânzările, arată o analiză realizată de Limitless Agency, agenţie de marketing digital. De asemenea, pentru a înregistra creşteri în business şi pentru a ţine pasul cu tendinţele din piaţă, afacerile din industria de ecommerce au în plan şi investiţii în automatizarea unor procese de business (10%), creşterea cotei de piaţă (7%) şi optimizarea strategiei şi a bugetelor de promovare (7%) până la finalul anului.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro