Cum cumpără tinerii cadourile de Crăciun? Utilitatea, estetica şi raportul calitate-preţ reprezintă un „must”, iar trendurile de pe TikTok, Instagram sau Pinterest contează foarte mult pentru ei

Crăciunul rămâne una dintre cele mai intense perioade de consum din an, iar tânăra generaţie începe să joace un rol tot mai vizibil în conturarea tendinţelor de cumpărare. Spre deosebire de generaţiile anterioare, tinerii gen Z sunt mai informaţi, mai pragmatici şi mult mai conectaţi la mediul digital, iar asta se vede inclusiv atunci când aleg un cadou pentru cei dragi.În magazinele Mobexpert şi, în special, în perioada sărbătorilor, când cadourile sunt la mare căutare, comportamentul lor de consum reflectă un mix între utilitate, estetică şi influenţa puternică a social media.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro