Cum a fost atunci, cum este acum, nu ştim unde vom fi peste 20 de ani, dar povestea antreprenorilor români, povestea businessurilor/brandurilor/companiilor româneşti trebuie scrisă

Revista săptămânală BUSINESS Magazin a făcut 20 de ani şi, privind retrospectiv, faptul că este în picioare reprezintă o foarte mare realizare având în vedere schimbările care au avut loc în toată această perioadă, în special în piaţa media. Apariţia şi explozia internetului, apariţia smartphone-ului au schimbat piaţa media, iar presa tradiţională – ziare, reviste, publicaţii lunare – a fost lovită în plin. Dar până la urmă, un articol, un story, un breaking news este acelaşi din punctul de vedere al conţinutului, indiferent că este distribuit, citit într-o revistă clasică, pe site sau pe telefonul mobil. Important este ca articolul să fie scris şi citit, indiferent pe ce platformă. Dar pentru că an de an apar generaţii noi de cititori, cel puţin o dată pe an este important să scriem cum a fost atunci, în 2004, când s-a lansat BUSINESS Magazin şi unde suntem astăzi. Nu de alta, dar se uită şi nu putem face comparaţii.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro