Angajaţii din România aspiră la un mediu profesional în care activitatea lor are un scop clar şi o semnificaţie reală. Ei îşi doresc să vadă impactul concret al muncii lor, să se exprime liber într-un climat de încredere, să fie ascultaţi şi să beneficieze de oportunităţi de dezvoltare în carieră. Aceste aspecte contribuie la creşterea nivelului de fericire şi implicare al echipelor, având ca efect o îmbunătăţire semnificativă a calităţii muncii, o productivitate mai ridicată şi o creştere a retenţiei talentelor. Pornind de la premisa că fericirea angajaţilor reprezintă un pilon strategic în susţinerea performanţei companiilor, Pluxee România, partenerul global pentru beneficii extrasalariale şi soluţii pentru creşterea implicării angajaţilor, a analizat acest indicator-cheie în cadrul studiului „Barometrul fericirii la locul de muncă”.
Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro