Reporter: Vedem din ce în ce mai multe companii care se concentrează acum pe sustenabilitate, date fiind cerinţele ESG. Cum influenţează acest lucru dezvoltarea business-ului Schneider Electric? Informatie preluata din publicatia "Bursa" - citeste integral articolul - click aici
Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, format din Direct Pharma Logistics, Pharmalink şi Farmatop, dedicat implementării inovaţiilor pe piaţa medicală pentru îmbunătăţirea calităţii vieţii pacienţilor, şi-a depăşit obiectivele propuse pentru prima jumătate a anului, printre care creşterea sustenabilă a cifrei de afaceri, consolidarea poziţiei grupului pe piaţa farmaceutică din România şi extinderea regională Informatie […]
Apetitul românilor pentru utilizarea tehnologiei în activităţi de zi cu zi este în creştere, fapt confirmat şi de cifrele de consum în ceea ce priveşte programările la medic. Numărul programărilor la medic făcute online, fără interacţiunea cu departamentele de call-center ale clinicilor se regăseşte pe un trend ascendent de la un an la altul, în […]
Mai mulţi operatori economici care produc sau comercializează sucuri şi băuturi răcoritoare au fost amendaţi cu circa două milioane de lei de către comisarii de la Protecţia Consumatorilor, în urma unor controale tematice derulate în perioada 29 iulie - 9 august. Informatie preluata din publicatia "Bursa" - citeste integral articolul - click aici
Froo, companie aparţinând Grupului Żabka, a deschis un magazin în Bucureşti, oferind o selecţie largă de gustări şi băuturi, precum şi o zonă specială de catering şi consum. Informatie preluata din publicatia "Bursa" - citeste integral articolul - click aici
Odată cu expansiunea reţelelor de socializare din ultimii anii, companiile din România sunt mult mai expuse începerii şi escaladării unei crize de imagine, ceea ce are impact direct asupra evoluţiei financiare şi reputaţiei acestora, comparativ cu acum 10 ani, punctează consultantul de criză de imagine, Radu Turcescu. Informatie preluata din publicatia "Bursa" - citeste integral […]
Google, Facebook şi Amazon sunt brandurile cel mai frecvent vizate atunci când vine vorba despre atacuri de tip phishing, conform cercetărilor recente ale Kaspersky asupra a 25 de companii mondiale populare. Criminalii cibernetici urmăresc, de asemenea, acreditările şi datele altor branduri, numărul de atacuri crescând de aproape 1,5 ori de la an la an. Informatie […]
Trapped Escape Room marchează 10 ani de activitate pe piaţa din România. Brandul care a adus fenomenul 'jocurilor de evadare' în România - anunţă 10 săptămâni de evenimente speciale dedicate publicului, pentru marcarea primei sale decade de activitate. Informatie preluata din publicatia "Bursa" - citeste integral articolul - click aici
Logicor a achiziţionat recent un teren de 4,6 hectare de la retailerul de jucării Jumbo. Acest teren, situat la ieşirea din Pallady către Autostrada Soarelui, a fost cumpărat într-o tranzacţie intermediată de firma de consultanţă imobiliară Colliers. Achiziţia consolidează poziţia Logicor în zona de est, unde deţine şi primul hub logistic last-mile din Bucureşti. Potrivit […]
Logicor a achiziţionat recent un teren de 4,6 hectare de la retailerul de jucării Jumbo. Acest teren, situat la ieşirea din Pallady către Autostrada Soarelui, a fost cumpărat într-o tranzacţie intermediată de firma de consultanţă imobiliară Colliers. Achiziţia consolidează poziţia Logicor în zona de est, unde deţine şi primul hub logistic last-mile din Bucureşti. Potrivit […]
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro