* Compania anunţă preţuri promoţionale pentru circuitul din 24 septembrie Informatie preluata din publicatia "Bursa" - citeste integral articolul - click aici
The Blue Renaissance, brandul internaţional sub care funcţionează în prezent Dealul cu Afine, anunţă finalizarea unei noi runde de fundraising. Informatie preluata din publicatia "Bursa" - citeste integral articolul - click aici
Alexandrion Group dezvăluie noua identitate vizuală a gamei Alexandrion. Lansat pentru prima dată pe piaţa din România în urmă cu aproape 30 de ani, Alexandrion este unul dintre brandurile originale din portofoliul Alexandrion Group. Informatie preluata din publicatia "Bursa" - citeste integral articolul - click aici
NextUp Solutions, una dintre cele mai mari companii de soluţii software pentru business, a înregistrat în prima jumătate a anului 2023 o cifră de afaceri de 7 milioane de lei, o creştere record de 100% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Informatie preluata din publicatia "Bursa" - citeste integral articolul - click aici
PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din România, îşi extinde reţeaua şi inaugurează un nou magazin în localitatea Tărtăşeşti, judeţul Dâmboviţa. Informatie preluata din publicatia "Bursa" - citeste integral articolul - click aici
Cometex anunţă deschiderea unui nou parc de retail, aducând branduri recunoscute precum Altex, Animax, Deichmann şi Kik, în oraşul turistic Vatra Dornei Informatie preluata din publicatia "Bursa" - citeste integral articolul - click aici
În căutare de soluţii pentru a stabiliza bugetul, Guvernul vehiculează în ultima perioadă propuneri de mărire a fiscalităţii în România. Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT) ia poziţie faţă de propunerile recente ale unor reprezentanţi ai Guvernului României de eliminare a voucherelor de vacanţă pentru angajaţii bugetari şi de creştere a taxelor […]
În ciuda multor voci care anunţau 'prăbuşirea' pieţei imobiliare, pe fondul atingerii unei 'bule speculative', locuinţele din marile oraşe din Romania au continuat să se scumpească per ansamblu, potrivit indicelui Kiwi Finance, dar, în mod îmbucurător, au ajuns la niveluri de accesibilitate record, în condiţiile în care nevoia de unităţi noi este cu mult peste […]
Nestle lansează în România prima linie pan-europeană de cafea de tip Ready to Drink, gama NESCAFÉ Barista Style. Informatie preluata din publicatia "Bursa" - citeste integral articolul - click aici
În timp ce entuziasmul creşte înainte de lansarea din această săptămână, Mattel, producătorul Barbie, culege deja roadele buzz-ului creat. Informatie preluata din publicatia "Bursa" - citeste integral articolul - click aici
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro