Pe piaţa muncii există o tensiune şi o frustrare fără precedent. Companiile au nevoie de angajaţi, dar nu-i găsesc, iar când îi găsesc spun că sunt foarte slab pregătiţi, mai ales cei din noile generaţii, care ies de pe băncile şcolilor fără să ştie nimic. Mai mult decât atât, noile generaţii fie au pretenţii salariale nerealiste, fie privesc jobul doar ca pe o experienţă, adică după câteva luni pleacă pentru că se plictisesc, pentru că nu este ceea ce îşi doresc, pentru că nu înţeleg ce trebuie să facă, pentru că nu înţeleg ce înseamnă o slujbă cu program. Numărul celor care sunt disponibili pentru a fi angajaţi în România s-a redus considerabil, pentru că foarte mulţi tineri pleacă la muncă în străinătate imediat după ce termină şcoala sau imediat după ce capătă o oarecare experienţă în economia românească. Nu este ceva nou, dar companiile, adică antreprenorii din spatele lor şi directorii executivi care se confruntă direct cu această problemă de resurse umane, spun că trebuie făcut ceva. Iar câteva idei sunt puse pe masă:
Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro