Ce spune Asociaţia Română a Magazinelor Online despre introducerea CNP-ului fiscal: Este o măsură discriminatorie pentru magazinele online româneşti, care ar putea îndrepta consumatorii spre comercianţii străini

Cristian Pelivan, CEO al Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO), spune că introducerea CNP-ului fiscal - un cod unic de identificare fiscală pentru persoanele fizice, care să fie folosit în declaraţiile fiscale şi în facturi şi care să înlocuiască CNP-ul contribuabilului persoană fizică - este o măsură discriminatorie pentru retailerii online români şi ar putea împinge consumatorii spre comercianţii străini activi pe piaţa din România. ZF a discutat cu Cristian Pelivan înainte ca Ministerul Finanţelor să anunţe (astăzi, 31 iulie) oficial introducerea CNP-ului fiscal.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro