Ce arată analiza ZF. Ambalajele au intrat la apă: ciocolata de 92 de grame, untul de 180 de grame, laptele de 800 ml sau balsamul de rufe de 1,625 litri sunt modul în care producătorii de bunuri de consum jonglează „din pix“ cu cantităţile. Cum s-a ajuns aici?

♦ În ultimii doi ani, marcaţi de inflaţie record, unele produse de larg consum şi-au dublat sau chiar triplat preţul ♦ În aceste condiţii, oamenii au devenit mai atenţi la modul în care îşi cheltuie banii şi mai prudenţi la shopping ♦ Pentru a nu-i pierde pe consumatori, dar şi pentru a nu-şi vedea afectate vânzările, producătorii de bunuri FMCG au găsit soluţia - reducerea ambalajelor fără ca preţurile să evolueze în consecinţă ♦ Acest fenomen poartă numele generic de shrinkflation.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro