Business Magazin. Cum a ajuns Oliver Dlouhý să facă, dintr-o frustrare, platforma Kiwi.com, un motor global de căutare şi rezervare de zboruri, care a ajuns la o valoare totală a rezervărilor de 2 miliarde de EUR. Pe site-ul kiwi.com sunt efectuate zilnic 100 de milioane de căutări de zoruri

Un ceh căuta un zbor mai ieftin spre Portugalia. În cele din urmă, căutarea sa a ajuns să rescrie regulile industriei aeriene. Aşa începe povestea Kiwi.com, care, de la o idee simplă, născută din frustrare, s-a transformat într-un model de business care a schimbat modul în care zburăm. Dintr-un apartament cu zece oameni, Kiwi.com a evoluat înspre o platformă globală care uneşte zboruri, companii şi continente şi pare să aibă parcursul unui unicorn european.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro