Succesul în afaceri este definit nu doar prin obiective financiare, ci şi prin capacitatea de a construi relaţii bazate pe încredere şi respect reciproc, iar valori precum autenticitatea, adaptabilitatea şi importanţa colaborării sunt esen-ţiale în construirea succesului pe termen lung. Acestea au fost doar câteva dintre concluziile celui mai recent eveniment CEO AWARDS organizat de BUSINESS Magazin. Ce rol mai are admiraţia în ecuaţia afacerilor din România şi care sunt calităţile liderilor de pe piaţa locală Evenimentul „CEO Awards 2024 – Cum se măsoară admiraţia?”, organizat de revista BUSINESS Magazin, a avut o dublă semnificaţie anul acesta: 20 de ani de existenţă, alături de anunţul lansării catalogului „100 cei mai admiraţi CEO din România”, disponibil în curând pe piaţă. Cei prezenţi, fie ei invitaţi, colaboratori sau premianţi, au discutat pe scena de anul acesta despre ce înseamnă, de fapt, să fii un lider admirat şi de impact în prezent. Mesajele au fost clare: autenticitatea, adaptabilitatea şi colaborarea sunt mai importante ca oricând pentru cei care vor să con-struiască pe termen lung. Loialitatea şi o cultură solidă a echipei sunt fundaţia succesului, în timp ce empatia şi umanismul nu trebuie să lipsească din niciun business. De asemenea, s-a vorbit şi despre potenţialul uriaş al pro-duselor româneşti pe piaţa internaţională, valorile locale putând avea un impact global.
Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro