Brand Finance: Dacia revine pe prima poziţie în topul celor mai valoroase branduri româneşti, cu o evaluare de 1,06 mld. euro, plus 30% an/an; Banca Transilvania rămâne cel mai puternic brand românesc; Valoarea combinată a celor mai valoroase 50 de branduri din România a crescut cu 13% an/an, la peste 6,6 mld. euro

Topul celor mai valoroase branduri româneşti este condus în acest an de Dacia, evaluat la 1,06 miliarde euro, în creştere cu 30%, poziţie în care a revenit după ce anul trecut primul loc în clasament a fost deţinut de brandul eMAG, care anul acesta a fost evaluat la 877 mil. euro, valoare în scădere cu 15% an/an, conform unei analize realizate de Brand Finance, cea mai mare firmă globală independentă de evaluare de brand.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro