După primele 30 de minute, vânzări de 180 milioane de lei, în creştere cu 19% faţă de 2022 Minutul de aur: 9 milioane de lei, în creştere de la 6,3 milioane lei faţă de anul trecut Secunda de aur: 452 de produse comandate într-o secundă Mult mai multe produse comandate: în primele 15 minute, clienţii au comandat 280.000 de produse, cu 17% mai mult comparativ cu anul trecut 28% dintre produsele comandate în primele 30 de minute se aflau în listele de favorite ale clienţilor eMag a atins vânzări de 100 de milioane de lei mai repede faţă de anii precedenţi, în 13 minute de la startul campaniei de Black Friday, a declarat Irina Pencea, general manager eMAG România, în cadrul unei transmisiuni speciale ZF de la sediul eMAG,
Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro