Ana Maria Iordache şi Ecaterina Boca, PwC România. Ce înseamnă ”greenwashing” şi care sunt consecinţele pentru companii: Reglementarea fenomenului şi introducerea de sancţiuni sunt iminente

În cursa de a atrage consumatorii care se arată tot mai preocupaţi de factorii de mediu, sociali şi guvernanţă (ESG), companiile promovează tot mai intens produsele sustenabile. Însă odată cu creşterea cererii, creşte şi riscul ca organizaţiile să exagereze sau chiar să folosească practici comerciale înşelătoare cu bună ştiinţă. Astfel, apare fenomenul de ”greenwashing” care poate lua multe forme - de la afirmaţii exagerate sau imprecise până la cele create deliberat pentru a înşela sau a induce în eroare consumatorul. Deşi, iniţial, a fost folosită doar în contextul declaraţiilor de mediu, definiţia greenwashing este acum extinsă la conceptul mai larg de sustenabilitate.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro