Agroserv Măriuţa a trecut pe pierdere netă de 1,9 mil. lei în 2022, de la profit net de 1,8 mil. lei în 2021. Vânzările au crescut cu 7%, la 72,9 mil. lei

Agroserv Măriuţa (simbol bursier MILK), companie românească de agricultură şi deţinătoarea brandului Lăptăria cu Caimac, a raportat vânzări de 72,9 milioane de lei în anul 2022, o creştere de 7% comparativ cu 2021 şi o pierdere netă de 1,9 milioane de lei, faţă de un profit net de 1,8 milioane de lei în anul anterior, în contextul provocărilor aduse de majorarea preţurilor la energie şi combustibil, precum şi inflaţie.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro