Afaceri în 2025: Cât trebuie să investeşti ca să nu dispari de pe internet? Care este platforma ignorată de mulţi care poate asigura succesul mai ales pentru firmele care nu au bugete de milioane VIDEO

Piaţa de publicitate digitală din România se află într-o fază de creştere accelerată, iar competiţia tot mai intensă obligă companiile să îşi regândească bugetele minime pentru promovare. Conform MediaFactBook 2025, investiţiile în social media au crescut cu 23%, de la €65 milioane la €79 milioane, iar publicitatea digitală totală este estimată la €297 milioane în 2025. Într-un astfel de context, bugetele simbolice nu mai produc rezultate vizibile, iar firmele mici şi medii trebuie să pornească de la sume realiste pentru a putea concura în mediul online. Potrivt Iuliei Stănescu, fondatoarea agenţiei de marketing digital, EchipadeDigital, bugetul minim pentru dezvoltarea în online a brandului unei afaceri ar trebui să plece de la minim 500 de euro.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro