Business MAGAZIN. De la industria muzicală la NFL şi la orice atinge, „efectul Taylor Swift” este real şi generează munţi de bani pentru toţi cei implicaţi. Şeful Uber: Suntem gata să aducem jocul la nivelul următor în orice oraş urmează să ajungă

În oraşele în care celebra cântăreaţă Taylor Swift urmează să concerteze, oamenii sunt mult mai dispuşi să cheltuie mai mulţi bani decât deobicei. Apetitul crescut pentru consum corelat cu apariţia starului în diferite oraşe a fost denumit „the Taylor Swift effect”, iar printre principalii câştigători ai acestui fenomen se numără gigantul Uber, care se pregăteşte din timp să satisfacă cererea care explodează pe fondul concertelor, scrie Business Insider.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro