Business Magazin. Opinie Teodora Adamache, specialist marketing: Cum poate marketingul creşte calitatea vieţii

Pentru că fac parte din generaţia de specialişti care a început cu profesorul Kotler, aş vrea sa subliniez că prin marketing înţeleg acel întreg proces în baza căruia se fac tranzacţii de bunuri sau servicii, ci nu doar la reclame, de oricare tip ar fi ele (plătite sau neplătite, în mediul tradiţional sau în mediul online etc.). În acelaşi timp noţiunea de „calitate a vieţii” este definită chiar de către Organizaţia Mondială a Sănătăţii ca fiind „percepţia unui individ asupra poziţiei sale în viaţă în contextul culturii şi sistemelor de valori în care trăieşte şi în relaţie cu obiectivele, aşteptările, standardele şi preocupările sale”. Sunt cel puţin câteva puncte în care cele două concepte se întâlnesc, iar fiecare dintre noi poate avea propria contribuţie, indiferent dacă privim din postura de oameni care activează în branşă sau din postura de consumator final.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro