O achiziţie cu mari semne de întrebare pentru Concurenţă: „Dacă se ajunge la un monopol şi punem în mâna unuia totul, ajungem înapoi în comunism“. Mega Image, 1,7 mld. euro afaceri, cumpără Profi, 2,3 mld. euro. Pentru retail este ca şi cum Coca-Cola ar cumpăra Pepsi pe piaţa de băuturi sau Pro TV Antena pe piaţa media

♦ Şoc în retail: olandezo-bel­gienii de la Ahold Delhaize, proprietarii celor 1.000 de supermarketuri Mega Image, anunţă preluarea Profi, o reţea de 1.600 de magazine ♦ Cele două reţele vor avea împreună 35% din piaţa de retail supermarket şi 20% din retailul modern ♦ Puterea combinată a celor doi giganţi se va repercuta atât asupra clienţilor, prin gama de produse şi preţuri, cât şi asupra producătorilor de mărfuri alimentare precum apă, lapte, carne sau alte produse, prin puterea dublă de negociere.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro