Mugur Podaru, Director Direcţia Directia Operaţiuni la Distanţă, CEC Bank: Am operaţionalizat acel CEC-in unde până şi clienţii din Diaspora pot intra în relaţie de afaceri cu banca. A fost o surpriză să vedem câtă nevoie au românii din străinătate de servicii bancare

Există o rezistenţă internă la tehnologie pentru că oamenii sunt învăţaţi să facă lucrurile într-un anumit mod, dar prin tehnologie se poate ajunge şi la clienţii obişnuiţi cu tradiţionalul, cât şi la cei obişnuiţi cu online-ul, iar una din suprizele CEC Bank a venit când s-a operaţionalizat market place-ul CEC-in, prin care clienţii care se află în Diaspora pot intra în relaţie de afaceri cu banca, a spus Mugur Podaru, Director Direcţia Directia Operaţiuni la Distanţă, CEC Bank, în cadrul Conferinţei ZF Investiţi în România, organizată în parteneriat cu CEC Bank, la Craiova.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro