Antreprenorii trebuie să pregătească din timp transferul spre generaţia următoare, fie prin formarea tinerilor în şcoli de business sau în companie, dar importante sunt şi valorile, pasiunea, sufletul afacerii

Mediul antrepre­no­rial din România s-ar putea con­frunta în urmă­torii cinci-şapte ani cu o problemă pe zona de transfer generaţional, pentru că foarte multe companii locale vor ajunge simultan la etapa transfe­rului spre generaţia urmă­toare, ceea ce va aduce schimbări im­portante în business, în relaţiile de afaceri, atrage atenţia Lucian Bondoc, managing partner la Bondoc şi Asociaţii. În plus, tehnologia se schimbă mult mai rapid acum şi puţin din experienţa anterioară poate fi folosită în continuare de cei care preiau afacerea.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro