Cei 40.000 de comercianţi din platforma eMAG marketplace şi-au crescut vânzările cu 14% în primele opt luni din 2023. „Oferta de produse listate de selleri în Marketplace a crescut cu 3,9 milioane în această perioadă, cu 31% mai mult faţă de anul trecut”

Cei aproape 40.000 de antreprenori români care fac business pe eMAG Marketplace şi-au majorat vânzările cu 14% în primele opt luni ale acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut, au transmis reprezentanţii eMAG, unul dintre principalii jucători de pe piaţa de retail online din regiune, care are o prezenţă puternică şi în Ungaria şi Bulgaria. De asemenea, oferta de produse listate de selleri în Marketplace a crescut cu 3,9 milioane în această perioadă, adică cu 31% mai mult faţă de anul trecut, astfel că în prezent clienţii au la dispoziţie peste 16 milioane de produse din oferta eMAG şi a sellerilor, cât ar găsi în peste 200 de hipermarket-uri a câte 10.000 de metri pătraţi.

Informatie preluata din publicatia Ziarul Financiar - citeste integral articolul - click aici

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2023 InfoBursa

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro